Konkurs fotograficzny 2017

Nasza szkoła organizuje konkurs fotograficzny na najlepszą fotografię kulinarną.
Do wzięcia udziału zapraszamy wszystkich naszych uczniów oraz gimnazjalistów z Powiatu Myślenickiego.

Dnia 31 października o godzinie 8.50 odbędzie się w naszej szkole wykład na temat fotografii kulinarnej, który poprowadzi Michał Nieć - Wykładowca z Liceum Plastycznego w Wiśniczu oraz Uczelni Artystycznych.

Konkurs będzie odbywał się za pośrednictwem Facebooka.

Serdecznie zapraszamy do udziału w wykładzie oraz w konkursie - dla zwycięzcy konkursu nagrodą będzie tablet :)

 

REGULAMIN MIĘDZYSZKONEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

„SMAKOWITOŚCI W FOTOGRAFII”

  1. ORGANIZATORZY:

Konkurs organizowany jest przez Prywatne Szkoły Teresy i Andrzeja Osińskich mieszczące się przy ul. Kazimierza wielkiego 53 w Myślenicach. Pomocą służy i na pytania odpowiada koordynator konkursu Pani Karolina Moskal-Flaga.

  1. CELE KONKURSU:

- rozwijanie zainteresowań fotograficznych uczniów;

- przedstawienie w jak najbardziej oryginalny (atrakcyjny) sposób kunsztu kulinarnego;

- integracja uczniów zainteresowanych tematyką kulinarną, oraz tematyką fotografii;

 

  1. WARUNKI UCZESTNICTWA:

- w konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły (szkoły zaoczne i dzienne), oraz uczniowei szkół gimnazjalnych powiatu Myślenickiego;

-  jedna osoba może zgłosić maksymalnie 5 zdjęć;

- uczestnicy konkursu, akceptują, to że ich zdjęcia mogą zostać wykorzystane do druku kalendarzy promujących konkurs, oraz ewentualnie do materiałów promocyjnych szkoły (w wersji drukowanej i elektronicznej);

- zdjęcia muszą być zgodne z tematyką konkursu: może to być pięknie podana potrawa, proces przygotowania, lub sama biesiada.

 

  1. ZGŁOSZENIE DO KONKURSU:

- zdjęcia należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zdjęcia zostaną sprawdzone pod kątem wymaganych parametrów, a następnie umieścimy je na facebooku szkoły (oznaczając je numerem – nie podając imienia i nazwiska autora);

-prosimy o podanie następujących informacji:

  1. Imię i nazwisko autora zdjęcia, klasę, szkołę oraz tytuł  zdjęcia;
  2. Ciekawych okoliczności wykonania zdjęcia, przepisu potrawy itp. (opcjonalnie);
  3. Telefon kontaktowy (do wiadomości jury).

-zdjęcia powinny mieć rozdzielczość minimum 4 megapixle czyli ok. 2520×1680 (pożądane co najmniej 6-7 MPikseli). UWAGA: rozmiar ten to nie wielkość zdjęcia na dysku lecz liczba pikseli – do podejrzenia w dowolnym programie graficznym (picasie, photoshopie itp.)

- zgłaszając zdjęcia oświadczasz jednocześnie, że jesteś ich autorem i masz do nich wszelkie prawa autorskie;

 

  1. ZASADY PRZEPROWADZANIA KONKURSU:

- prace można nadsyłać do 30.11.2017 r

- głosowanie w konkursie internetowym zostanie zamknięte 10.12.2017 r.;

- dziesięć zdjęć z największą sumą komentarzy (pozytywnych lub neutralnych) zostanie wydrukowanych i zaprezentowanych na wystawie;

- ponad to komisja, może również wybrać inne zdjęcia do zaprezentowania na wystawie;

- redakcja zastrzega sobie prawo do wstępnej selekcji zdjęć;

- personalia autora, do czasu rozstrzygnięcia konkursu, nie będą podawane publicznie (będą znane tylko redakcji);

 

 

  1. ZASADY GŁOSOWANIA NA FACEBOOK’U:

- zdjęcia można oceniać na profilu naszej szkoły: facebook.com/osinskiszkola;

- za ważny głos, uznaję się wystawienie pod zdjęciem komentarza, pozytywnego lub neutralnego np. "uśmiech",

- jeżeli ten sam użytkownik doda kilka komentarzy - liczą się one jako 1 głos, można samemu dodać sobie komentarz:)

- głosować/komentować mogą wszyscy użytkownicy facebooka (nie tylko uczniowie naszej szkoły), dlatego warto promować swoje zdjęcie, na swojej tablicy;

komentarze, wulgarne, złośliwe, będą usuwane

- oceniając zdjęcia należy wziąść pod uwagę głównie wartość artystyczną, ujęcie, motyw, oryginalność itp., czyli wszystkie te cechy które stanowią o tym, że zdjęcie się podoba;

- pisząc komentarze czy oceniając, pamiętaj, że czynisz to publicznie;

- komentarz to ocena zdjęcia a nie jego autora;

 

  1. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:

- miejsca od 1 do 3 to prace, które zbiorą największą ilość komentarzy pod zdjęciem na Facebook’u; (będą liczone tylko komentarze pozytywne lub neutralne, negatywne nie będą liczone, komentarze wulgarne, lub obraźliwe będą usuwane)

- oprócz tego komisja wybierze jedną pracę, która według jury jest najlepsza;

- ogłoszenie wyników i uroczystość rozdania nagród odbędzie się do 2 tygodni po zakończeniu głosowania;

 

  1. NAGRODY:

-       Autorzy zdjęć, które zajmą trzy pierwsze miejsca oraz nagrodzeni przez jury otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy;

-       Ponad to wszycy uczestnicy otrzymają dyplomy potwierdzające udział w konkursie;

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

-zgłaszając pracę do konkursu uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na udział w konkursie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie;

- organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu;

- we wszystkich sprawach spornych decyduje komisja konkursowa;